Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

På väg

Av Hanna - 16 februari 2010 19:39


Idag har jag tränat för första gången på länge :)

Blev en runda med hunden på 1timme + 40min på löpbandet här hemma.

Kändes bra efteråt men fy va ja kommer sova gott inatt :)

Kan åtminstone hoppas.


Åt ingen frukost i morse (ovanligt?)

Lunchen åt jag en sallad med räkor

Middag blev en skaldjurspaj, gjorde den själv så tog dinkelmjöl och

skippade grädden.


Nu ska jag ta en runda till med hunden sen så blir det House.


Puss puss på er

 
 
LaLizita

LaLizita

17 februari 2010 15:33

Tack så mycket! :) Bra frågor, de ska jag genast lägga till :)
Länkar till din blogg också :) om du vill alltså????????

Duktig du är som kommit igång med träningen!
Jag MÅSTE dit ikväll..

http://lalizita.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 24 maj 2010 17:13

  Hej! Har precis kommith em från skolan och är helt slut, skulle kunna gå och lägga mig nu. Men det ska jag inte.   Har inte blivit mkt till träning idag, en halvtimmes promenad med hunden bara, och 20min på lunchen. Åt en skaldjurssallad ti...

Av Hanna - 23 maj 2010 20:17

Har jobbat hela helgen så har inte hunnit träna så mycket.   igår gick jag en runda på kvällen med hunden, ca en timmes runda. åt sisådär, ett kncäkebröd o en tacos.   idag har jag ätit en banan och lite grillad lax med sallad. men dock int...

Av Hanna - 21 maj 2010 18:02

  Hej hej!   Blev inte någon halvtimmes-45 min promenad igår, det blev en timme :) Var så skönt ute på kvällen att det blev längre.   Idag har jag ätit ett knäckebröd,ett äpple och druckit en kopp te. Ska äta kycklingsallad om en stund....

Av Hanna - 20 maj 2010 17:28

-idag är jag riktigt riktigt trött, tror det är värmen. jag HATAR sommar!!   Okej inte hatar men jag tycker bättre om vintern. fryser hellre än svettas. Är ju äckligt. Någon som håller med mig? Sen är jag inte bekväm i tunna kläder, har hellre ...

Av Hanna - 19 maj 2010 21:07

  Var tänkt att ja skulle bara dricka shakes denna veckan och äta middag. Men tror shaken ja har hemma är gammal för den smakar konstigt :( Så får skjuta upp det tills jag köpt en ny.   Så idag har jag abra ätit knäckebröd. Cyklat 20min, ...

Presentation


En anonym blogg om min väg till att bli smal.

Startvikt 80kg
Målvikt 52kg
Delmål
75 [ ]
70 [ ]
65 [ ]
60 [ ]
55 [ ]
52 [ ]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards