Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Hanna - 1 februari 2010 19:36


Till middag åt jag grönsaktbullar och grillad zuccini.

Drack ett halvt glas zero till.


Tror jag ska börja räkna kalorier men ja e skitdålig på det.

Och vad är en lagom kalorinivå att ligga på om man vill gå ner??


Har inte blivit mkt träning idag, bara en morgonrunda med hunden.

Ska snart titta på Outsiders och sen ska ja ta en längre runda med hunden.


     

Av Hanna - 1 februari 2010 14:46


Jag hatar verkligen att plugga. Åtminstone detta som jag har tenta i, och där är så sjukt jävla mkt att läsa. Har hunnit med TVÅ jävla kapitel på 5 timmar...hur fan ska jag hinna läsa klart allt???

 

Har tenta nästa onsdag och jag har NIO!!! kapitel kvar.

Kommer inte hinna träna ngt nu heller. All min tid kommer gå åt till att plugga. men en sak som är bra med det är att jag glömmer bort att äta, för tiden bara springer iväg.

Aja, ska läsa ett kapitel till idag sen får jag ta 3-4 kapitel imorgon och dem sista på tordag.

Fredag har ajg satt att jag ska ha läst allt så jag kan bara läsa igenom alla anteckningar och räkna uppgifter i helgen.

 

Har fortfarande inte ätit ngt men nu ska ja värma min soppa :) och ta ett halvt glas zero till.

 

Hoppas det går bra för er!!

Av Hanna - 1 februari 2010 11:04


Idag kommer jag inte ha tid att sitta här mkt,

Ska plugga hela långa dagen och ska hinna städa också.

Har tenta om lite mer än en vecka o har jättemkt kvar.


Intag hittills idag har bara varit ett glas zero. Tänkte äta soppa till lunch sen. och middag vet jag inte än, lax o broccoli kanske.


  

Presentation


En anonym blogg om min väg till att bli smal.

Startvikt 80kg
Målvikt 52kg
Delmål
75 [ ]
70 [ ]
65 [ ]
60 [ ]
55 [ ]
52 [ ]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards