Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Found it

Av Hanna - 2 februari 2010 15:17


Hittade kalorietabeller både för maten och för träningen.


http://www.viktvakten.se/kaloriraknare_rakna_kalorier.htm


Där e för träningen iaf, om det e ngn som inte har en sån.


Om man ta rmin promenad med hunden så ahr jag då förbrännt ca 250kalorier.

Det e nästan hela bullen, så ja.


Men ska ta en längre runda ikväll och så ska jag äta middag.


Fyller i schemat sen så får vi se va ja fått på hela dagen.



 
 
cookie

cookie

2 februari 2010 15:42

Sv: lät riktigt jobbigt o svårt asså:O

http://donttakeorderfromacookie.blogg.se

 
Cookie

Cookie

2 februari 2010 16:08

Sv: låter bra:)

http://donttakeorderfromacookie.blogg.se

 
LaLizita

LaLizita

2 februari 2010 17:26

Sv: Frissan kommer upp förr eller senare, men det är inte så stor skillnad mot innan :)

Kul att du hittade mig.. Vi verkar ganska så lika.. Jag vill också gå ner i vikt, dock inte lika mkt som du.. Jag hade vart glad om jag vägde 60kg..
Jag pluggar också en massa för tillfället.. hinner inte med gymmet alls! Tentan är på onsdag nästa v.. läser för fullt för att bli färdig med alla kapitel för att sedan kunna gå över på uppgifterna :S
Jag varvar mina måltider med shakes från naturdiet.. De är godare än nutrilette tycker jag.. Äter även brownien från nutrilette till frukost el lunch. Den är god :) Det och frukt äter jag när jag är i skolan o på jobbet.. Men nu när jag bara sitter hemma och pluggar äter jag annan vanlig mat..
Tänkte köra med såna shakes till jag blir nöjd och sedan efter det gå över på nyttig mat som sallad, frukt, kyckling o fisk..
Frågan är om det är bra för dig att dricka såna shakes med tanke på att du har varit sjuk.. Tror det kan vara lätt att falla dit då.. För mig är det ingen risk eftersom jag älskar mat och allt sött alltför mycket..
Men lycka till nu! Vi kan väl fortsätta följa varann :D
Kram

http://lalizita.blogg.se

 
Ana My Friend ~AMF~

Ana My Friend ~AMF~

2 februari 2010 17:43

Sv: Tycker inte om blåbär sådär jätte mycket (tog det bara för det var allt vi hade hemma x)) och speciellt inte frysta. Men många säger att det är gott med frysta bär på, så jag får väl helt enkelt testa någon gång!

Tack för tipset! :)

http://anamyfriend.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 24 maj 2010 17:13

  Hej! Har precis kommith em från skolan och är helt slut, skulle kunna gå och lägga mig nu. Men det ska jag inte.   Har inte blivit mkt till träning idag, en halvtimmes promenad med hunden bara, och 20min på lunchen. Åt en skaldjurssallad ti...

Av Hanna - 23 maj 2010 20:17

Har jobbat hela helgen så har inte hunnit träna så mycket.   igår gick jag en runda på kvällen med hunden, ca en timmes runda. åt sisådär, ett kncäkebröd o en tacos.   idag har jag ätit en banan och lite grillad lax med sallad. men dock int...

Av Hanna - 21 maj 2010 18:02

  Hej hej!   Blev inte någon halvtimmes-45 min promenad igår, det blev en timme :) Var så skönt ute på kvällen att det blev längre.   Idag har jag ätit ett knäckebröd,ett äpple och druckit en kopp te. Ska äta kycklingsallad om en stund....

Av Hanna - 20 maj 2010 17:28

-idag är jag riktigt riktigt trött, tror det är värmen. jag HATAR sommar!!   Okej inte hatar men jag tycker bättre om vintern. fryser hellre än svettas. Är ju äckligt. Någon som håller med mig? Sen är jag inte bekväm i tunna kläder, har hellre ...

Av Hanna - 19 maj 2010 21:07

  Var tänkt att ja skulle bara dricka shakes denna veckan och äta middag. Men tror shaken ja har hemma är gammal för den smakar konstigt :( Så får skjuta upp det tills jag köpt en ny.   Så idag har jag abra ätit knäckebröd. Cyklat 20min, ...

Presentation


En anonym blogg om min väg till att bli smal.

Startvikt 80kg
Målvikt 52kg
Delmål
75 [ ]
70 [ ]
65 [ ]
60 [ ]
55 [ ]
52 [ ]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards